Wat wilt u me nu eigenlijk vertellen?

KMO’s hebben zeer regelmatig de neiging om hun ganse verhaal te vertellen. Uw website is echter meestal het eerste contact van een potentiële klant met uw bedrijf en die heeft op dat ogenblik weinig interesse in uw ganse verhaal.

Concentreer u op de kern van uw zaak

Als u weet dat een bezoeker gemiddeld twee minuten op uw website blijft, is het belangrijk de essentie van uw bedrijf voor te stellen:

  • Voor wat staat uw bedrijf;
  • Welke producten of diensten levert u;
  • Waarom moet ik voor uw bedrijf kiezen?

Meer hoeft uw bezoeker bij een eerste kennismaking echt niet te weten.

Zorg dat je nog wat te vertellen hebt

Je hoeft niet alles over uw bedrijf op uw website te plaatsen. Communiceer in de eerste plaats de essentie van je bedrijf: wie ben je, wat doe je en waarom is je bedrijf uniek. Zorg dus dat je nog wat te vertellen hebt als je daarna gevraagd wordt.

Wil je nog wat tips voor vereenvoudiging?

Contacteer ons

In een eerste vrijblijvend gesprek  ontdekken we de digitale marketingnoden en -behoeften voor uw bedrijf.

Stay tuned

Blijf op de hoogte van de laatste trends uit de digitale wereld en ontvang regelmatig tips & tricks.